Weet iemand een winkel waar ik heen kan met problemen met beats wireless

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Je kan naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt, als er echt iets mis met je beats zonder jou schuld en er zit nog garantie op dan moet de winkel hem repareren of opsturen naar de fabrikant om hem te laten repareren.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb hem uit Amerika vrienden hebben hem meegenomen maar heb de doos enzo nog kan ik hem dan gewoon naar de beatsofficiele fabrikant sturen wel met uitleg en blablabla
Jaspro101
11 jaar geleden
Als er nog garantie op zit kan dat volgens mij wel, neem anders contact op met beats by dr dre zelf, die kunnen je vast verder helpen
http://www.beatsbydre.com/on/demandware.store/Sites-beats-Site/default/CustomerService-ContactUs
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de tip al is het wel lastig met Engels praten