Kan ik een Universele adapter gebruiken voor een MAudio Projectmix I/O?

De adapter van mijn Projectmix heeft het begeven en ik kom tot nu toe alleen een aantal leveranciers in de VS tegen waar ik een nieuwe kan bestellen.
Kan ik hier ook een universele adapter voor gebruiken en waar moet ik dan op letten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Dat kan maar u moet er wel op letten dat de spanning (Volt) hetzelfde zijn en ook minimaal hetzelfde vermogen (Watt of mA) kan leveren.
Die gegevens staan op u vorige adapter vermeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vergeet polariteit niet.
Wat depauwroger al zei klopt. Spanning moet hetzelfde zijn (12 Volt in dit geval), amperage van de voeding moet hetzelfde of hoger zijn. Kon het niet zo snel vinden van de M Audio maar ik denk ongeveer één ampere (1000mA). Staat misschien naast de connector.

Succes!