Hoe orden ik mijn mp3 files op mijn MP3 speler zodanig dat de muziekbestandjes in de door mij gekozen volgorde worden afgespeeld?

Ik heb een ZEN mozaïek mp3 speler. Ik heb daar een een aantal mixen op staan, maar als ik op afspelen klik dan worden er maar 3 bestandjes afgespeeld. Ik wil graag alle bestanden afspelen, maar die andere 3 kan ik niet vinden via het menu terwijl ze in dezelfde map staan.

De freeware software is niet logisch. Het is onbegrijpelijk en werkt niet. Ik heb via verkennen de bestanden erop gezet uiteindelijk.

Hoe krijg ik het zo dat ik alles kan afspelen? Heb ik daar een afspeellijst voor nodig, en hoe maak ik die dan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Als je mp3 speler m3u bestanden kan lezen kan je een afspeellijst maken met Diones plalist editor, zie bron hieronder.
Als dat niet kan kun je voor alle liedjes een nummer zetten en dan speelt hij ze in die volgorde af.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het kan ook heel eenvoudig. Voordat je de nummers op de mp3 speler zet, nummer je ze. Te beginnen bij 001, 002 enz
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zijn die andere drie misschien gecodeerd in een bitrate waar je MP3-speler niet mee overweg kan? Kijk eens bij de eigenschappen op het tabblad 'Details' of ze allemaal dezelfde bitrate hebben. Let ook op of ze allemaal 'cbr' (Constant BitRate) of 'vbr' (Variable BitRate) zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga je met de verkenner naar de MP3's op de MP3-speler of naar de originelen op de PC? Ontbreekt het tabblad 'Details' bij alle 6 de MP3's? Wanneer dit alleen bij de drie is die je niet kunt terugvinden is dit een indicatie dat er iets mee aan de hand is.