Bestaat er een soort hardware effecten paneel zoals het effect 'BeatGrid' in Virtual DJ?

Gewoon zo'n effecten paneel wat je tussen je draaitafel en de mixer/versterker doet. Bestaat er zo'n soort effect zoals het effect in Virtual DJ genaamd BeatGrid. Dat effect wat de beat laat 'stotteren' terwijl de muziek gewoon verder speelt. Zie foto voor effect. Bestaat er zo'n soort effecten paneel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Jazeker dat deze bestaat, ik heb hier: http://www.midicontrollers.nl een leuk webadresje waarop je veel controllers kan vinden die samen werken met virtual dj. Ook kan je daarmee loopen zoals ze dat noemen. Dit zorgt er voor dat bepaalde te selecteren stukken geluid uit een nummer te herhalen zijn en dat op een snelheid die je zelf kan bepalen.