Ik zoek een DJ koptelefoon voor een klein prijsje die goed geluiddicht is, wie kan helpen?

Voor mij thuisinstallatie heb ik nu een Sony MDR-ZX100, die niet zo heel geweldig is. Ik draai ook wel eens in kleine clubjes in de buurt, meestal leen ik dan een koptelefoon van een maat van mij, maar nu wil ik er eigenlijk zelf een aanschaffen. Het volume in die club gaat nog best redelijk hard, dus hij moet wel goed geluiddicht zijn. De geluidskwaliteit hoeft niet zo enorm geweldig te zijn (natuurlijk wel een beetje fatsoenlijk), ik wil hem echt puur en alleen gebruiken voor mixen. Ik wil het het liefst onder de €80 à €100 houden, minder mag natuurlijk ook. Wat is de goeie koptelefoon voor mij?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Zoek dan sowieso een gesloten model. Ik heb zelf een Sennheiser HD 280 pro. Kost net iets over de honderd euro. Beyerdynamic dt770 is ook goed, maar rond de honderdvijftig euro. In de grotere winkels (mediamarkt) heb je vaak een wand met headphones waar je ze kunt beluisteren.

Succes!