Is er een manier om meer geheugen op de iPod te krijgen??

Ik heb een iPod Touch 4G met 8GB, alleen raakt mn geheugen snel vol.
Ik heb applicaties die veel ruimte innemen en veel liedjes en videos.
Nu vraag ik me af: kan ik (zonder iets te verwijderen) meer geheugen op m'n iPod krijgen???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (5)

Helaas kan dat niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee, dat kan niet. Anders gooi wat apps die je niet gebruikt eraf, en liedjes. ook filmpjes en foto's nemen veel ruimte in. verwijder die je niet meer echt hoeft. anderrs zul je moeten kijken voor een ipod met meer ruimte. ik heb de 32 gb en hij bevalt me erg goed. heb er meer als 8 pagina's apps op staan. en erg veel filmpjes en foto's.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dit kan niet,
Als het ware ben je nu verplicht om eentje te kopen met meer geheugen erin,
Wel zou je apps, muziek, foto's, filmpjes kunnen verwijderen die je bijna nooit gebruikt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zet de foto's en video's op je computer via itunes en laat de foto's en video's die je echt nodig hebt staan. Dat scheelt al wat, maar als je echt grote spelletjes wilt draaien, moet je ten eerste niks van apple kopen, maar bijvoorbeeld een ps vita, psp of sony smartphone. en ten tweede meer opslag, want 8 GB word sneller langzaam ( ipods worden sowieso redelijk snel langzaam ) en stelt niet veel voor. Als je echt wilt gaat gamen raad ik je een console aan of een game pc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan niet, apple is ( in tegenstelling tot andere toestellen) niet flexibel. Bij andere toestellen kan je er nog een SD-kaartje insteken om je gegeugen te vergroten. Als je toch een grotere opslag wil zal je toch echt een nieuwe iPod moeten kopen.