hoe kan ik op mijn samsung galaxy mini 2 de beat/bass bij mijn muziek versterken?

hoe kan ik op mijn samsung galaxy mini 2 de beat/bass bij mijn muziek versterken? ik gebruik al music volume equalizer uit de play store maar dat helpt ook niet echt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Poweramp is een hele goeie app die de bass en flink stuk opschroeft. De app kan je volgens mij 24 uur proberen en dan moet je hem kopen (of elke dag opnieuw installeren kan ook). Let wel op: als je niet al te beste kwaliteits oortjes of headphones hebt kan je ze makkelijk opblazen.