Welke koptelefoon met noise canceling voldoet aan mijn eisen?

Ik wil een koptelefoon met noise-cancelling (ruisonderdrukking).
Hij mag draadloos zijn maar het hoeft niet. Als hij wel draadloos is moet hij werken op een iphone 4 en zonder zo'n ontvangst kasje zijn want hij is voor in het vliegtuig.
Ook heb ik graag zo'n dingetje (weet niet hoe zoiets heet maar ik denk iets met 'afstandsbediening') in het kabeltje om het volume te regelen van de koptelefoon.
Mijn budget te besteden budget is €350,-
Ik hoop dat ik door jullie tot een goede keuze kom.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (6)

Voor zover ik weet zijn de apple-oortjes met zo'n volume-kabeltje maar je wilt een koptelefoon, en die hebben dat vaak niet. Wel heb ik een voor jouw budget; goedkope koptelefoon gevonden met een mooi design en ruisonderdrukking. De signaaloverdracht gaat via de kabel en is dus perfect voor in het vliegtuig. Verkrijgbaar bij 13 winkels. Zie de bijgevoegde bron om zelf een kijkje te nemen. Succes met het vinden van een goede koptelefoon!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan beats by dre studio kopen.
Deze heeft noice calling en je kan via de kabel muziek op pauze en de volume regelen erop.
Ook de noice calling koptelefoons van bose zijn van goeie kwaliteit.
Er zijn ook beats te koop draadloos maar heb daar niet veel ervaing mee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet precies wat je tegen beats hebt weet ik niet maar de als je zon ding om je hoofd hebt heb je geen last meer van je omgevingsgeluid. Ik wil niet overkomen als zo'n hipster of iemand die alles alleen maar koopt om het merk. Persoonlijk vind ik sennheister een prima koptelefoon net als bose, maar monster heeft ook goede koptelefoons alleen zoals u al beweerde zijn ze aardig prijzig
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Monster en Beats zijn twee verschillende dingen. Monster maakte vroeger de Beats-koptelefoons. Nu is dat HTC. De oude Beats die door Monster gemaakt werden hadden nog steeds de Beats-spec, en die waren kwa geluidskwaliteit niet veel soeps en puur gericht op het Beats-idee. De koptelefoons die Monster onder eigen label maakte zitten wel een paar leuke modellen tussen.
In deze prijsklasse zijn er heel erg veel producten te vinden, te veel om zo even op te noemen en aan te bevelen.

Als ik jouw was zou ik voor zo'n grote uitgave toch naar de wat meer gevestigde merken kijken, Sennheiser, Bose, AKG of iets anders in die richting. (Beats hoort hier niet tussen!)

Kijk even rond in deze vergelijker:
http://tweakers.net/categorie/453/koptelefoons/producten/

Als ik al jouw wensen invul kom ik bij deze uit:
http://tweakers.net/pricewatch/313223/audio-technica-ath-anc9-(zwart)/specificaties/

Deze word wel wat moeilijk te vinden, dit zal via internet bestellen worden.

Daarom is het misschien slim om langs een winkel te gaan, en je daar te laten informeren.

Ik hoop je zo geholpen te hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb zelf de Bose QC15.
Deze kosten 350 euro, en als je goed rondkijkt heb je hem wel voor 300 geloof ik.
Ze zijn geluidsonderdrukkend en ze hebben zo'n vliegtuig ding. Ze zitten ontzettend comfortabel en ze zijn van een enorm goede geluidskwaliteit.
De enige tip die ik je er bij zou geven is dat de batterij die er in zit niet heel erg lang mee gaat (ongeveer 20 uur geloof ik) dus ik zou een tweede meenemen als je hem op reis mee neemt. Verder een enorme aanrader!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Akg of bose zijn twee toppers in deze markt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En voor welk model moet ik dan gaan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
AKG en Bose zijn niet de toppers. Ten eerste is wat 'top' is redelijk te duiden, maar niet helemaal. Verder is Bose niet super kwa geluidskwaliteit tov opties die bepaalde andere merken bieden, maar zitten ze wel fijn. Dat maakt ze voor mij top; bovengemiddeld geluid en het allerbeste kwa draagcomfort. Omdat ik met regelmaat lange vluchten maak, is dat draagcomfort erg belangrijk voor me. Kwa merken is het op zichzelf kortzichtig om te kiezen voor specifieke merken. Maar Sennheiser, AKG, Denon, Audio Technica, Sony, Pioneer, Yamaha zijn een paar merken die allemaal meer dan prima opties hebben.
Ik heb het niet precies het advies wat je nou hebt gevraagt,
maar misschien kan je iets leuks vinden op deze sites:
www.bax-shop.nl/hoofdtelefoons
www.vinden.nl
www.hoofdtelefoonstore.nl
www.kieskeurig.nl
www.besteproduct.nl
www.koptelefoon.net
www.koptelefoonkopen.org
Bij sommige moet je nog wel iets intypen.

En je kan natuurlijk altijd naar de winkel gaan.
Ik hoop dat ik je heb geholpen.