Wat is een goede koptelefoon met noise canceling met een prijs van onder de €350?

Hij mag draadloos zijn maar het hoeft niet. Als hij draadloos is graag zonder zo'n ontvangst kasje want hij moet ook in het vliegtuig kunnen werken.
n wat betreft de muziek die er op wordt afgespeeld: Dit verschilt enorm van bijvoorbeeld de 3js tot David Guetta en van The Beatles tot Black Eyed Peas"

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Ik heb enkele weken onderzoek gedaan en onlangs de AKG KC490 gekocht en er ontzettend blij mee. Waarom deze? Als je goed zoekt vind je m voor 180 (op foka.nl) bijvoorbeeld. Het geluid is erg goed en over het gehele bereik mooi neutraal, dus geen overdreven bas zoals de hoofdtelefoons van de dokter. De afwerking is subliem, met kwalitatief goede materialen. De bose qc15 kost 2x zoveel en is vooral van plastic. De AKG is opvouwbaar tot een klein pakketje en komt standaard met een vliegtuigadapter. De AKG is oplaadbaar via usb en speelt ook door als de accu leeg is (alleen werkt nc dan niet meer). De meeste nc modellen werken op batterijen. De bose qc 15 is wellicht iets comfortabeler en iets betere nc omdat het een 'over the ear' model is, de akg is 'on ear'. Ik vlieg maandelijks naar New York en ben dolblij met mn akg kc490.
paulus811
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
Sorry het is type NC 490