Ik heb last van een irritante pieptoon bij mijn home-cinemaset. Wat te doen?

Ik heb vandaag een home-cinemaset overgenomen. Echter, als ik hem aanzet komt er uit drie kanalen (center, left front en left rear) een vervelende pieptoon. Wat te doen? Ik denk zelf dat de ventilator het probleem is, maar ik hoor graag andere ideeën.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En dat was niet voordat je hem overgenomen hebt? Ik mag tenminste hopen dat je van te voren geluisterd hebt...

Antwoorden (1)

Controleer of de kabels niet te dicht op andere kabels liggen waar 220v op staat..
Bronnen: