Kun je met een docking station alleen muziek luisteren die op itunes is gedownload?

Of kun je ook gewoon muziek die gedownload is op een andere site?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Docking station functioneert slechts als speaker dus alles wat je telefoon kan afspelen kan een docking station ook
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dus wat ik zonder docking station op mijn ipod kan afspelen kan ook met docking station?
Ritsuka
11 jaar geleden
het enige wat een dock doet is inderdaad als speaker fungeren (en vaak opladen).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een docking station waar je je iphone in kunt zetten. Verder is er een aansluiting voor een mp3 speler. Die muziek kun je dus ook afspelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
welke zouden jullie aanraden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die van mij is een cubodock sonoro. Geweldig geluid. Heeft ook bluetooth dus draadloos afspelen vanaf je telefoon kan ook.
Ritsuka
11 jaar geleden
wat is je budget voor een docking station?
Ritsuka
11 jaar geleden
Ik heb zelf een goedkope van Philips die precies goed is voor mij, maar als je echt kwaliteit wil heb je waarschijnlijk iets anders nodig

Andere antwoorden (1)

Je kunt er alles mee afspelen wat op op je telefoon staat.