Ipod van iemand anders in gebruik, maar ik kan geen muziek toevoegen/verwijderen hoe doe ik dit?

Toegevoegd na 1 minuut:
Nou ik heb dus iemand zijn ipod touch in gebruik, itunes gedownload etc. Alleen kan ik dus geen muziek verwijderen of toevoegen op de ipod. Weet iemand hoe ik dit wel kan doen en waar ik moet wezen? alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
Summo
11 jaar geleden
Waarom vraag je dat niet even aan de eigenaar van het apparaat?
Ik vraag me af of die nl blij is als jij als zijn muziek eraf haalt en iets heel anders erop zet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Doet er niet toe eigenlijk, maar als je het echt wilt weten de eigenaar is op stage voor een half jaar en heeft mij deze ipod gegeven zodat ik muziek kan luisteren (mag er mee doen wat ik wil), mijn blackberry is namelijk zo naar de knoppe dat ik geen muziek meer heb in de trein best vervelend.

Antwoorden (1)

sluit hem eens aan op itunes dat zal kunnen helpen en synchroniseer hem dan ff. zet natuurlijk eerst wat muziek op itunes en dan ga je naar ipod van blabla dan komt er allemaal info te staan dan staat eronder synchroniseren klik erop en al je muziek van itunes staat na een tijdje(kan heel ff duren niet lang) en als dat niet werkt ga dan naar diegene van wie je hem hebt geleend en sluit hem daar aan en zet er vanaf die itunes wat muziek op heel veel suc6