Hoe kan ik een aardlus in mijn usb geluidskaart oplossen?

ik heb erg last van een luide brom als ik mijn speakers of mijn koptelefoon er in doe.
Ook als ik met mijn vingers het metaal van de usb geluidskaart aanraak hoor ik een brom.
Ik heb gelezen dat dit een aardlus is, Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een geaard stopcontact. :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn stopcontact is geaard en mn vorige computer had het niet :(
Ik gebruik een geaard stopcontact en een geaarde stekkerdoos
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook op een ander USB (achter of juist voor) zelfde probleem?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In elke Usb, ik heb het ook geprobeerd in mn andere pc maar daar doet ie ook de brom :S
Als ik het metaal al aanraak bromt mn geluid al.

Antwoorden (1)

Wanneer de brom ontstaat wanneer je de versterker verbindt met de geluidskaart is het waarschijnlijk een aardlus. Als met alleen de koptelefoon aangesloten de brom er ook is dan is het een ander probleem.
Een aardlus is met een line isolator op te lossen, maar test eerst uit of het werkelijk een aardlus is. Op bijgevoegde link is een isolator te zien.