Welke headset is geschikt voor mij?

Ik wil een headset voor pc. Moet onder de 35 euro zijn. Mag tweedehands. Ik ga er game commentaries mee opnemen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Je kunt verschillende headsets kopen. Je kunt kijken op Marktplaats. Maar om gaming commentaries er mee op te nemen, dat is te slechte kwaliteit. Goedkope headsets zijn ook slechte kwaliteit. Als je iets nodig hebt om je stem op te nemen, zou ik een duurdere microfoon kopen, geen headset, maar een microfoon