kan ik deze karaokeset aansluiten in stopcontact zonder tv/dvd?

ik heb deze karaokeset:http://www.gadgethouse.nl/karaoke-set-studio-pro-gratis-karaoke-dvd-p988.html
maar als je daarvan gebruik wilt maken moet hij in de tv worden aangesloten met kabels. hoe kan ik ervoor zorgen dat ik hem alleen hoef aan te sluiten aan het stopcontact en dat hij het dan ook gewoon doet? is dat mogelijk? of wat moet ik er bij kopen dat die het gaat doen? met stopcontact. dus zonder tv en dvdspeler?

Toegevoegd na 22 seconden:
http://www.gadgethouse.nl/karaoke-set-studio-pro-gratis-karaoke-dvd-p988.html

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
2.3K

Antwoorden (2)

Ja kan en dan kan je ook nog meezingen met de muziek. Wel wat moeilijker want het is toch wel handig als je de tekst kan zien op een beeldscherm. Dan weet je ook wanneer je moet invallen etc.

Het kan, maar met een beeldscherm (TV/monitor ) is het toch een stuk practischer!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb 4 autobanden in mijn schuur liggen, ik wil er graag een auto van maken maar dan zonder chassis en carrosserie en motor tips?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zonder DVD speler gaat ie ook niet veel doen. :)
En zonder TV ook geen geluid.
Kortom: Kan niet. (Zonder DVD en TV)
Nee dat kan niet.Je moet een DVD speler hebben om de DVDtjes af te spelen en een TV (of minstens een versterker met speakers) om het geluid te horen.