Hoe stel ik mijn mengpaneel in?

Ik heb een Behringer XENYX 1204USB mengpaneel gekocht en wil gaag mijn computergeluid bedienen met het mengpaneel. Maar hoe stel ik in dat ik voor elk programma één kanaal kan gebruiken?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Wat jij wilt is niet mogelijk, de USB-aansluiting gedraagt zich als een externe geluidskaart: signalen die je mengt komen als stereo signaal op jouw computer binnen, geluid van jouw computer komt op het mengpaneel alleen op de 2-TR/USB ingang binnen, je kan het geluid niet op afzonderlijke schuiven binnenkrijgen.