Kan deze versterker op in mijn kistradio met 12 volt accu? http://www.jbl.com/estore/jbl/us/products/GT5-A402/GT5-A402_JBL_US ?

Voor mijn kistradio heb ik een sterkere versterker nodig, omdat de ander bij redelijk hard geluid al begon te ruizen. Deze versterker heeft volgens mij een goede prijs/kwaliteit verhouding, daarom wil ik deze gaan kopen. Maar toen zag ik dat het max input level 6V is. Is er een mogelijkheid om hem toch aan te sluiten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Waar sluit je hem op aan?

Het genoemde input level is niet de accuspanning, maar het ingang (audio) signaal.

Je Luidsprekers zijn ook erg belangrijk, afhankelijk van de impedantie van je speakers kan de versterker meer of minder vermogen leveren!

Een goede (accu) voeding, met eventueel een supercapacitor om de zaak te stabiliseren is van levensbelang: vervormd geluid wordt vaak veroorzaakt doordat de voedingsspanning niet stabiel genoeg is.