Wat kan ik doen zodat mijn geluid het weer doet?

Mijn geluid doet het niet, ik gebruik Google Chrome, en als ik op Internet Explorer ga doet hij het wel, weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Als je windows 7 hebt, (en misschien ook bij vista, maar dat weet ik zo niet, iig niet bij xp of ouder) dan kan je bij de geluidsinstellingen van je pc apart per programma aangeven hoe luidt het geluid moet zijn. Heb je windows 7 dan klik je dus rechtonderin op het speakertje en dan op mixer om dit aan te passen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de reactie onder of boven me moet je eerst kijken en anders ik had het eerst ook maar daarna was het weer verdwenen dus het kan ff een storing zijn geweest