Hoe kan ik het geluid gelijk zetten op mijn iPod touch (4th generation)?

Als voorbeeld draai ik een nummer dat op een aangenaam volume te horen is, dan gaat hij automatisch naar het volgende nummer en die is ineens (zonder het volume te veranderen) keihard. Ik vind dit verschil sinds kort vervelend omdat ik Beats by Dr Dre Studio heb gekocht en het vermogen van deze hoofdtelefoon behoorlijk hoog ligt.

De muziek op mijn iPod staat niet volledig meer op mijn computer, misschien handig om te weten.

Is er misschien een instelling op mijn iPod die het volume gelijk kan trekken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Die instelling is er zeker. Instellingen > muziek > geluidscontrole.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En dat neemt het gemiddelde van al het geluid?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat is het idee van de optie iig....