Hoe krijgen we de code voor onze autoradio van het merk Becker?

De radio is losgekoppeld geweest van de accu en sindsdien vraagt de radio om een code die wij niet hebben. Op internet zijn verschillende site's die beloven de code te geven na het overmaken van geld. De sites zien er zeer onbetrouwbaar uit dus vertrouw ik het ook niet.

Er zijn overigens ook geen verkooppunten of garages die dit probleem kunnen oplossen.

Iemand ervaring of andere ideeen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
1.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je er ook geen bon meer van?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De auto is tweedehands en de verkoper heeft geen code en ook geen bon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer het hier eens. http://www.circuitsonline.net/forum/view/101032
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=22023
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt Maria16. Ik ga mijn vraag eens ook op die websites stellen. Hopelijk word ik daar iets wijzer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik hoop ook dat ze je daar kunnen helpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maria16, het is gelukt dankzij jou! Super bedankt ook:)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat fijn dat het gelukt is,veel plezier met je autoradio. ;-) Meestal kun je op autoforums vaak terecht met dingen waar je als 'leek' niet uit komt.

Antwoorden (1)

Als het goed is is de code 4923 probeer hem eens zou ik zeggen... weet je wel hoe je de code moet invoeren? zo niet, kijk dan even in de bron daar staat een uitleg filmpje