Waar vind ik een goede oplaadbare stereo speaker?

Hallo,
Ik zoek een draagbare, oplaadbare speaker met stereo geluid en goeie bass. Waar kan ik dit vinden?

Het liefst een speaker zonder snoertje, waar je een sd kaartje in kan doen.

Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben geweest en anders kun je het altijd nog vragen ;)

Toegevoegd na 5 minuten:
iets zoals dit: http://www.lightinthebox.com/nl/draagbare-oplaadbare-batterij-mp3-muziek-luidspreker-met-een-sd-kaartsleuf--zwart-_p152578.html

Weet alleen niet of deze goede kwaliteit heeft, en allemaal leuk en aardig die kabeltjes, maar hoe laadt ik hem op?

Toegevoegd na 37 minuten:
heb deze nog gevonden, weet iemand of dit goed is?
http://www.b2ctelecom.nl/LEDMP34/kaidaer-circular-mini-speaker-met-verlichting-zilver.html?ref=tradetracker&utm_source=tradetracker

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Bij logitech hebben ze een bluetooth speaker die erg fijne bas heeft, kost maar 130 euro. Stuk beter dan hoeveel die dingen van bose kosten.