Hoe kan je zien of je beats by dr dre solo hd echt of nep zijn?

Ik heb hem bij bobshop.nl gekocht en ze zijn zwart maar hoe kan je het zien

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maakt het uit?
Als ze maar echt lijken toch?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je betaald voor echte wil je toch echte Moordigger?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je zoveel betaald wil je dat iedereen gelooft dat ze echt zijn. :)
(En dat dus kunnen aantonen.)
Maar je hebt gelijk mozoa.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat voel en hoor je toch meteen aan de kwaliteit! Ooit het verschil beluisterd tussen 10 euro en 150 euro koptelefoon?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
op youtube staat een filmpje waar ze alle verschillen laten zien.. het begint zelfs al bij de doos..

Het beste antwoord

Het is moeilijk om te zien, maar je kunt er zeker van zijn dat ze echt zijn.
Op de officiële site van Monster staat hij namelijk bij de erkende dealers.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik weet een echte oplossing heb zelf ook echte beats aan de rechter/linker kant staat en soort stickertje met een barcode LET OP een stickertje geen prentje een STICKERTJE geen dank
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aan het uiterlijk is zijn goede imitaties haast niet te onderscheiden. Als je wilt weten of je echt op nep zijn moet je weten waar ze vandaan komen. Komen ze bij een bij een officiele distributeur vandaan dan weet je zeker dat ze echt zijn. Komen ze van een onbetrouwbare webshop voor 50% van de winkelprijs dan zijn ze nep.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is HEEEL. Makkelijk om het te zien, op de boven kant moet staan: Beats by dr. dre en dan zijn ze echt, op het kabeltje het zwarte gedeelte moet MONSTER staan. Dan zijn ze echt helemaal echt.