Weet iemand een oplossing voor mijn oordopjes tijdens het hardlopen zodat het geluid niet steeds weg valt?

Ze willen tijden het hardlopen nog wel eens 'un-pluggen' zodat het geluid of aan een kant weg is, of helemaal.

Ik gebruik mijn mobiel (HTC One X) tijdens het hardlopen voor de muziek en tegelijk ook voor de app.

Mocht iemand tips hebben of ideeën dan hoor ik dat graag!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (3)

bedoel je dat de oortelefoontjes uit je oren vallen of dat het plugje uit de telefoon gaat? Want in het eerste geval zijn hardloop-oordopjes een goed idee. Ik gebruik ze zelf ook en het bevalt mij prima. Zie bron om te zien wat ik bedoel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kabel unplugged bij je mobiel? Probeer dan eens een sport armband met daarin je mobiel. Werkt goed!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Koptelefoon misschien handig??? Heb je het probleem helemaal niet vallen ze ook niet uit je oren :)))