Ik krijg de microfoon van mijn Philips SHM6500 niet aan de praat, iemand suggesties?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
capthavoc
11 jaar geleden
Misschien dat het niets met de headset zelf te maken heeft maar dat je mic gemute staat o.i.d ?
anders is misschien het tulpje defect ?
of iets doms als verkeerde poortje ? als je iets als skype hebt of msn messenger kan je een testje doen
wat heb je zelf al geprobeerd ?

Antwoorden (1)

Via Start naar Configuratiescherm\Hardware en geluiden gaan, daar het tabblad Opnemen kiezen en uw externe micro als standaard zetten.

Toegevoegd na 1 minuut:
PS: Op de afbeelding staat de interne micro als standaard.
Hier moet u dus een andere kiezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel, dit had ik echter al gedaan. De microfoon kan je los halen. Als ik er aan draai doet hij het niet. Dan moet ik deze er weer uit halen en weer in steken.
Maar toch een +je.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik begrijp niet goed wat u wilt zeggen, "Als ik eraan draai .......niet" wat wilt u daarmee zeggen.