Welke voorversterker heb ik nodig? Ik heb een Lenco usb Turntable L-3867 & een Denon Integrated stereo Amplifier PMA-925R Wie kan me uitkomst geven?

Ik wil de usb turntable op mijn versterker in de huiskamer gebruiken maar ik krijg een overschreeuwend geluid.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe heb je deze (USB) aan de versterker aangesloten?

Het beste antwoord

Het antwoord is geen voor versterker!
Dit omdat deze platenspeler al een voorversterker heeft ingebouwd. Je MOET hem dus gewoon op de aux, of cd ingang zetten.

Een voorversterker is alleen nodig als deze niet is ingebouwd in de platenspeler (meestal de oude spelers).

Je hoort het geluid nu raar omdat de RIAA correctie nu dubbel wordt uitgevoerd. (zie bron2 over RIAA).

Toegevoegd na 1 minuut:
Je hebt hem denk ik op de PHONO ingang zitten op je versterker.

Toegevoegd na 9 minuten:
Zie ook pag 5 van de gebruikershandleiding (bron3)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aah, het heeft ook een audio uitgang. :)
Dacht alleen USB. :x
Oo ja +1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geweldig bedankt!!!!!!
Het werkt nu perfect en het is weer leuk je oude LP's te draaien!
Hartelijke groet,
Herke