Kan de Sonos connect Amp versterker (55W) aangesloten op JBL boxen van 120W?

Omdat wij minimale ruimte beschikbaar hebben voor een versterker overwegen wij een Sonos Connect Amp (55W). Wij hebben echter wel van die grote zuilen van JBL (120W). Een vriend van ons dacht dat de versterker te weinig vermogen zal hebben t.o.v. de boxen, klopt dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

hij zal wel geluid geven alleen niet maximaal,
maar waarschijnlijk wel voldoende
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij zal max 55W geven. :) (De speakers kunnen alleen meer aan)
Maar veel belangrijker is de impedantie (Ohm) wel het zelfde?
Pas wel op dat je de volume niet op max (vervormd) afspeelt.
Gaan je speaker ook van stuk.
En 55 watt is zat hoor.