In-ear Headphones, welke zijn het beste tot 150 euro?

ik ga binnenkort op vakantie en zoek daarom goede In-Ear headphones, met een Goede Bass, dat wil ik vooral. verder maakt het niet echt uit.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
150 euro is een boel geld voor dopjes. wat een optie is ver onder je budget: http://www.kieskeurig.nl/koptelefoon/sony/mdr-e819v/164758/ ik gebruik deze al jaren, veel bas en uitgebalanceerd geluid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en niet in ear natuurlijk, vandaar geen antwoord maar reactie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vraag is al vaker gesteld. Gerelateerde vragen
•Wat is de beste in-ear hoofdtelefoon die je kunt kopen met 100 euro?
•Wat zijn de beste in-ear muziekoordoppen rond de 75 euro?

Antwoorden (1)

Velen beweren dat beats by dr. dre geweldige in ear headphones zijn. Ik heb er zelf geen ervaring mee helaas
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beweert Monster ook :p
Maar eh, In-Ear headphones, met een Goede (?) Bass, dat wil ik vooral.
Ja dan kunt je beter voor Dr.Dre gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uit eigen ervaring kan ik je melden dat de verschillen tussen de verschillende in-ear headphones veel kleiner worden als je eenmaal boven de ca. 50 euro komt. ik zou nooit meer dan dat bedrag uitgeven, want het minimale beetje verbetering dat je dan koopt is erg duur betaald. Voor een in-ear met goede bass kies je een headphone die ver in je gehoorgang gaat, de prettigste daarvan vind ik die lijken op een standaard model, maar dan met een klein uitsteekseltje die verder de gehoorgang in gaat. daarmee creeër je een goede bas, en deze dragen ook erg comfortabel.