Hoe komt het dat de opslaggegevens van mijn ipad zo snel vol raakt? Weet iemand een manier om meer opslaggegevens vrij te maken zonder iets te wissen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Met de Dropbox kom je een heel eind, je kunt het zo instellen dat de foto's die je maakt gelijk op Dropbox geplaatst worden.
Als je het dan ook nog op je PC installeert dan heb je ook nog altijd een back-up.