Draadloze koptelefoon icm speakers, kan dit?

Gd avond,
Ben van plan een draadloze koptelefoon te kopen. Toevallig heb ik vrij goede speakers met een mooie bass hier staan, deze zou ik willen aansluiten op de draadloze koptelefoon, kan dit? op een evt dock station of iets dergelijks?
Speakers hebben een gewone jack plug. Met mijn bedrade koptelefoon werkt dit nl wel, plug ik simpelweg de jack plug van de bedrade koptelefoon in de speaker. En de jack plug van de speaker in bv TV of laptop. Mijn speaker heeft ook een Aux in ingang.
Groetjes, Thijs.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Een draadloos hoofdtelefoon heeft een zender welke je aansluit net als een bekabelde hoofdtelefoon.
(Dat is dus precies het zelfde)
De hoofdtelefoon ontvangt vervolgens het signaal (draadloos dus) van de zender.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Splitter er tussen vanaf de "bron" (kost nog geen € 5) en klaar ben je. :D