Samsung Galaxy S 5.0 Wifi ÓF 4.0 Wifi?

Ik ga sowieso een Samsung Galaxy kopen, alleen zit ik te twijfelen tussen de 5 inch en de 4.0 inch schermen.
De 4.0 zal waarschijnlijk beter in je broekzak passen en beter zijn voor onder tafel in de lessen, maar de 5.0 is wel mooi qua grootte scherm en hij ziet er volgens mijn mening beter uit.
Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Dit ligt er natuurlijk aan hoe je hem gaat gebruiken, Gebruik je hem alleen thuis? neem de 5inch, Neem je hem vaak mee? neem de 4inch