Ik heb een kistradio en een versterker met 12 volt accu. Waar moet ik de schakelaar plaatsen?

Ik heb een kistradio met een versterker met 3 draadjes. 1 x - en 2 x + (aansluiting met GND, REM, +V) Waar moet ik de schakelaar plaatsen(deze schakelaar http://www.conrad.nl/ce/nl/product/700760/br---SCIbr---Auto-bedieningspaneel-12-VDC-20-Abr---R18-P1Abr---2-x-aanuit/0216100&ref=list )

Toegevoegd na 53 seconden:
Om de toevoer van de accu af te sluiten, zodat hij niet onnodig leegloopt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

In de +V draad. Als je die met de schakelaar onderbreekt kan je accu onmogelijk ontladen.
escape
11 jaar geleden
escape
11 jaar geleden
Tussen de 'afgaande kant' van de schakelaar en de min.
Het is heel makkelijk. Als je hem aan het verkeerde pootje aansluit dan blijft ie altijd branden.