Waar in Nederland kan ik dit verloopstekkertje kopen? (zie link/afbeelding)

http://www.miniinthebox.com/nl/3-5-mm-av-adapter-voor-alle-ipod-iphone-2g-3g-zwart_p228365.html
Bovenstaande site is van een winkel in China en lijkt me niet heel erg betrouwbaar. Daarnaast is de levertijd relatief lang (minimaal 10 dagen) en ik wil het stekkertje het liefst al snel hebben. Alvast bedankt!

Toegevoegd na 17 minuten:
Edit: ik ben al bij verschillende adressen geweest (Dixons, mediamarkt, onbekende electronicawinkeltjes) en daar was het niet te verkrijgen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
1.2K

Het beste antwoord

Ik bestel regelmatig iets bij dealextreme en dat gaat altijd goed.
paulus811
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja, bedankt. Deze had ik ook al gevonden en ik denk dat ik het hier ook ga bestellen, maar de levertijd schijnt minimaal
3 weken te zijn... (Tja ik zeur een beetje ;), ga op vakantie en kan anders geen muziek luisteren)
paulus811
11 jaar geleden
Waarom koop je bij de mediamarkt niet een kabel met aan de ene kant de brede Apple plug die vertakt naar een USB kabel en een 3.5mm jack plug (een 'mannetje'. Van die jack plug kun je eenvoudig een vrouwtje maken met een verloopplugje, of even zelf solderen als dat een optie is. Ben je iets duurder uit (kabeltje kost geloof ik 12,95), maar ben je wel morgen klaar EN kun je je ipod ook nog opladen. kabel die ik bedoel (ook bij MediaMarkt te koop)
http://www.kabeldirect.nl/usb-kabel-met-3-5mm-audio-jack-voor-ipod-en-iphone.html verloopplug
http://www.lindy.co.uk/35mm-stereo-jack-female-to-female-adapter/35535.html
paulus811
11 jaar geleden
Je zeurt overigens niet hoor, ik herken die druk om net voor de vakantie nog dit soort dingen te moeten regelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor het meedenken maar het is al opgelost! De jack-plug was namelijk kapot dus die is nu vervangen door een nieuwe. Als het weer stuk gaat, kan ik gratis een nieuwe iPod krijgen door fabrieksgarantie (het ding is nog geen jaar oud) en door mijn verzekering bij de Dixons! :)

Andere antwoorden (2)

bij de telecomwinkel ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben al bij de telecom in Leiden geweest en daar hebben ze hem niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
Ja fijn gevonden, maar als je de vraag nou eens even leest zie je dat xYahiz daar niet wil bestellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb 3 adressen gegeven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja bedankt, maar deze adressen zijn als ik snel kijk alle drie in Azië en dan heb ik het niet meer op tijd binnen.