Hoe neem ik het geluid van mijn microfoon los van het geluid van de PC (muziek) op?

De bedoeling is dat ik het geluid van mijn microfoon los van de muziek van mijn PC kan uitsturen (door de master-output), maar dat ik wel beide geluidsbronnen in mijn koptelefoon kan horen. Beide geluidsbronnen zitten nu aangesloten op een mengpaneeltje, maar deze bevat geen PFL-functie.
Is er een mogelijkheid om dit (zo goedkoop mogelijk) op te lossen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Ik weet niet zeker of ik je vraag helemaal goed begrijp, maar je wilt dus beide signalen op je koptelefoon horen?
Dan kun je toch gewoon je koptelefoon op het mengpaneel aansluiten en beide signalen erheen sturen? Waarom zou je PFL nodig hebben?

Je wilt het geluid opnemen, hoe pak je dat momenteel aan? Gebeurt dat in de computer of extern?