Wat is een goede bluetooth speaker voor je iphone?

Ik zoek een goede bluetooth speaker voor mijn iphone. Deze moet aan een paar eisen voldoen:
- Oplaadbare accu
- Goed (hard) geluid
- Onder of rond de prijs van 100 euro

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Kijk eens hierna , er is 1tje voor € 79,99,-
En die speaker (s) zien er zeer goed uit. :
http://store.apple.com/nl/browse/home/shop_iphone/iphone_accessories/speakers

- Veel luisterplezier :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb zelf een Nokia Play 360.

Deze kost rond de 100 euro.
Qua geluidskwaliteit is hij rond deze prijs ongeevenaard. Ook de bass is geweldig door de ingebouwde subwoofer. Het enige nadeel is dat hij misschien niet zo heel hard kan, maar dat is alleen een probleem als je in een grote ruimte bent, bijvoorbeeld een gymzaal.

Omdat er gewoon een telefoon accu inzit gaat hij ongeveer 20 uur mee.

Het speciale aan deze speaker is dat hij het geluid niet één kant op stuurt zoals de meeste speakers (gewoon de kant me waar naar de speaker gericht staat), maar dat hij het rondom verspreid. De speaker unit zit naarboven gericht en daardoor kun je echt een hele kamer "vullen" met geluid. Waar je ook gaat staan de muziek klinkt geweldig.

Ik heb soms dat Ipad niet goed verbinden met deze speaker, je moet hem dan echt in pairings mode zetten om te verbinden, Iphones en Ipods zijn geen probleem, die verbinden ook als hij niet in pairing modus staat.

Er zit een mooi hoesje bij om hem in mee te nemen en de grill om de speaker is van aluminium.

Hij is dan wel van Nokia maar hij verbind gewoon met alle bluetooth apparaten.

http://www.nokia.com/global/products/accessory/md-50w/