Wat voor oplossingen zijn er tegenwoordig voor het snoer van oordopjes (koptelefoon)?

En dat je het geheel eenvoudig kunt opbergen.

Toegevoegd na 26 seconden:
Tegen de knopen die ik het snoer kunnen komen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (3)

Er zijn tegenwoordig snoeren met een rits. Daarmee raakt het snoer niet meer in de knoop.

En er zijn natuurlijk ook draadloze oordopjes/koptelefoons.

Toegevoegd na 2 minuten:
Zie de afbeelding, RECHTS in beeld.
Plaatje bij antwoord
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Komisch, bedankt
In het filmpje staat een handige methode, waardoor ze (bij mij in ieder geval) niet in de knoop raken:
http://www.youtube.com/watch?v=DaXcNzxAB00&feature=related
Of je kunt zo iets gebruiken:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn merken die tegenwoordig een plat snoer op hun oortjes of koptelefoon monteren. Zo'n snoer rolt zich altijd makkelijk uit en raakt niet in de knoop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
volgens mij maar een merk beats by dr dre
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee hoor. Er zijn er genoeg. Xears bijvoorbeeld. En volgens mij nu sony ook. AKG en Koss hebben ook nieuwe met plat snoer.