Is deze Beats by dre solo hd ECHT (zie foto)?

deze is van de site sprintshop.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
1K

Antwoorden (6)

Er is op de website geen KvK-nummer te vinden, dus ik vraag me af of de hele site wel betrouwbaar is. Daarbij krijg je als je bij Google 'sprintshop' intypt, ook veel combinaties bij 'sprintshop oplichting'. Volgens een schijnbaar gefrustreerd iemand op Marktplaats (http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/koptelefoons-en-headsets/569079292-waarschuwing-internet-winkel-sprintshop.html) is de winkel, én de beats nep. Ik zou ze hier dus niet halen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zeer goed antwoord. Een welverdiende +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel!
Ik zou er vanaf blijven. Veel Chinese namaakrommel in de omloop. Kan zijn dat ze goed zijn, maar ik zou het risico niet lopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
niet bestellen bij Sprintshop. Twee weken geleden twee beats gekocht. Allebij geleverd maar een was toch niet de juiste kleur. Na overleg terug gestuurd en daarna niks meer vernomen van het bedrijf. Ze reageren niet op mails en de telefoon is al 3 wkn buiten gebruik. Helaas wel betaald maar een beats niet meer gekregen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb 4 dagen een bestelling geplaatst bij deze bedrijf , ik heb de beats binnen 1 dag ontvangen , getest en werkt prefect, na gekeken en het blijkt originele te zijn met een serienummer.

alleen de case heb ik na 3 dagen later ontvangen, maar de beats by dre rood netjes op tijd geleverd..

Gr Peter
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ze besteld, maar nog niets ontvangen, pompidompidom. Peter,

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik wacht nog. Telefoonnummer werkt niet. Ik houd iedereen op de hoogte. Heb nog geen reactie op mijn mail. Hoop dat ze morgen komen. Ik houd iedereen wel op de hoogte. Als het opluchting blijkt te zijn, hang ik het aan de grote klok, bij alle bedrijven als radar etc, facebook, twitter en ga ik naar Rijswijk. Hoop dat ze echt zijn en morgen gewoon in Soest arriveren, anders rijd ik die kant op en haal mijn geld terug
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Adres is een postbusnummer.
Mail adres van Hotmail....
Iemand wil niet gevonden worden volgens mij... :-)