Hoe zorg ik ervoor dat mijn iPod weer normaal muziek af kan spelen?

Als ik sommige liedjes wil afspelen op mijn iPod, gaat het meteen over naar het volgende nummer. In een paar afspeellijsten van mij staan alleen maar nummers die het niet doen, dus die hele afspeellijst kan ik niet luisteren. Hij gaat nadat ik op het liedje geklikt heb meteen weer terug de de nummerslijst.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Heb ik ook last van gehad, bij mij was de oplossing door m'n muziek er op nieuw neer te zetten. Waarschijnlijk is het een iTunes overdracht fout geweest.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je muziek lijst eens helemaal leeg halen en opnieuw gaan vullen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer je content eens op een pc/mac om te kijken of het daar hetzelfde resultaat uitkomt. Als het daar wél gewoon afspeelt zonder fratsen heb je 2 opties: *1 Converteren naar een audio formaat ZONDER VBR ( variabele bit rate ) waarvan je zeker bent dat je speler het ondersteunt *2 brand het op een cd/dvd en kijk of het zelfde gezeur dan ook optreed. Zo niet, dan gaat er iets met de Ipod niet goed. Wat ik persoonlijk zou proberen is te proberen een cd te "rippen" met talloze programma's en die eens via I-dingest over te brengen. Ik ben van mening dat dit geen defect betreft in je hardware "I-Pod" maar een foutje is in de bestanden die de I-pod niet snapt. Heb zelf niet zo'n ding maar wel iemand geholpen door alles op 1 formaat te zetten en werkt als een trein nu. Ben zelf niet eens in het bezit van zo'n apple-raad maar na hercodering is de kwaliteit nagenoeg hetzelfde en neemt nog niet eens de helft van de ruimte in beslag en dit heeft meerdere mensen geholpen. Succes! en bij vragen kun je gerust reageren. (FLAC is een liedje tig keer groter dan een MP3 en neemt daardoor gigantisch veel meer ruimte in beslag) 192 kBit MP3 geeft "MITS" je geen gouden kabels hebt liggen van duizenden euro's in goede opname kwaliteit een prima sound. AAC+ is de nog gecomprimeerde variant en nog stukken kleiner maar weet niet de I-pod dat ondersteunt. Good Luck!