Hoe haal je een pingpongballetje uit een bassbox?

Er zit een pingpongballetje in mijn versterker/bassbox, hoe haal ik die eruit?
BVD

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Stofzuiger (zonder mondstuk) tegen het gat houden waardoor het pingpongballetje verdwenen is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Werkt niet als er meer luchtgaten in zitten, als de box groot is, als het gat in het midden van een zijde zit of als het gat groter is dan het "mondstuk" of uiteinden van je stofzuigslang.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor elk van die moeilijkheden is volgens mij wel een creatieve oplossing te vinden om dat balletje toch te pakken te krijgen. ;-) (Andere luchtgaten tijdelijk afplakken, box kantelen totdat het balletje vlakbij het gat is, trechter op de stofzuigerslang houden, etc.)

Andere antwoorden (2)

Waarschijnlijk is je pingpongballetje door het luchtgat naar binnen gezogen. Draai de box net zo lang alle kanten op zodat hij eruit rolt ;) anders de box even open schroeven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee hoor, alleen maar open schroeven. Zie je er schroefjes op zitten? Of is je box gestoffeerd of gelijmt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meestal is het luchgat een pijp, dan wordt het lastig daar het balletje door schudden/bewegen weer uit te krijgen. Bovendien weegt een beetje subwoofer best wat en wordt dit eerder een 'sportieve' oefening.
Hoe krijg je em er in hemelsnaam in? haha. Zet het volume goed hard en met een stofzuiger moet dat lukken. Blijven kantelen en als je het balletje ZIET liggen zonder dat je de box in gebruik hebt, probeer dan met een speld (desnoods aan een saté prikker of stokje) dat ding er uit te krijgen. Dit lijkt mij de beste optie.