Wat doen als je Ipod touch uitvalt als je hem in het stopcontact steekt?

Ik stak mijn Ipod touch een paar uur geleden in het stopcontact omdat hij bijna leeg was. Na een uur pakte ik hem weer, maar was heel gek alle instellingen van tijd en datum waren gewijzigd en hij nogsteeds maar 20% vol was. Ook was hij uit toen ik hem pakte. Ik deed hem in het stopcontact maar hij viel uit. Hop stekker uit het stopcontact en hem aan proberen te doen. Nog een keer geprobeerd hem op te laden, viel hij weer uit. Na nog een paar keer proberen doet hij helemaal niets meer en gaat hij niet meer aan!! Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

ik zou hem, herstellen met i tunes en als dat niet werkt fix recovery gebruiken om te herstellen naar tuulijke kan je ook contacht opnemen met apple