wat zijn de verschillen tussen de Sony DAV-TZ 135 en de Sony DAV-TZ 140 en de AKAI AHC1400?

IK heb een Sony bravia tv en wil graag een goede speakerset, voor niet al te duur. Wat zijn de verschillen tussen deze 3 sets? en ik denk zelf omdat ik een sony tv heb dat het dan beter is om ook een sony speaker systeem te kopen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Aller eerst zou ik in deze prijsklasse nooit al te veel verwachten (nu weet ik niet wat je verwachtingen zijn).

Ik heb ze zelf niet beluisterd, dus dat kan ik niet beoordelen. Hou er wel rekening mee dat het passieve subwoofers zijn. Deze zijn vaak is minder van geluid.

De Akai heeft HDMI, dat is opzich wel jammer en is al erg "oud" 2009.

De twee sony's zijn vergelijkbaar alleen is de TZ140 het model uit 2012

de bronnen gaan naar de specificaties van de sets.

Ik zou je wel adviseren om ze eerst in een winkel te gaan beluisteren (met voorkeur met je eigen cd, dan kun je beter vergelijken) voordat je iets koopt!