is het progamma youtubetomp3 veilig en waar kan ik het t beste downloaden zonder virussen enzow? xx

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gebruik gewoon die site die ik je in die andere vraag zei, als je virussen krijgt koop ik een nieuwe PC voor je :3
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
haha okeej daar hou ik je aan!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en waar kan ik de muziek nu vinden in mn bestanden??
Powergen
11 jaar geleden
Op de plaats waar je het hebt opgeslagen

Antwoorden (1)

ik gebruik dat programma zelf ook op mijn nieuwe laptop het is veilig want ik heb geen virussen en dergelijke ik heb gewoon op google ingetikt en toen de eerste link gepakt