Zit er een groot verschil in de kwaliteit van oortjes?

Ik heb nu samsung oortjes maar ben benieuwd of duurdere oortje veel beter zojn qua kwaliteit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Tja de oortjes van een scanradiootje van 1 euro bij de Blokker zijn niet te vergelijken met oortjes van Sennheiser. Voller, mooier en dieper geluid; zijn ook duurder dan 1 euro.

http://www.google.nl/webhp?sourceid=chrome-instant&ix=sea&ie=UTF-8#q=sennheiser+oortelefoon&hl=nl&prmd=imvns&source=univ&tbm=shop&tbo=u&sa=X&ei=jNq0T6_1N8yc-wa5_MifDg&ved=0CMYBEK0E&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=d051e290ca80ba12&ix=sea&biw=1280&bih=620
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ben nog nooit een scanradio bij blokker, action, prijsmepper tegengekomen. Eigenlijk heb ik nooit van de term scanradio tegen gekomen. Ik heb wel een radio Sony SW 7600 die presets kan scannen. €200,-- maar daar zaten geen oordopjes bij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoelde dat ik daar nog nooit van heb gehoord of tegen ben gekomen.

Andere antwoorden (3)

Er zit veel verschil in oortjes. Niet alleen de kwaliteit, maar ook het bereik, de hoeveelheid bas e.d. verschilt veel.
jc54
11 jaar geleden
Ja bij oortjes geldt wel dat duurdere vrijwel altijd beter zijn. Of je het de meerprijs altijd waard vindt, is een persoonlijke afweging. Overigens zijn er voor 3 tientjes ook prima oortjes van Sennheiser te koop, waar sommige modellen van rond de 100 euro het tegen afleggen. Maar de standaard meegeleverde oortjes zijn vrijwel zonder uitzondering van een matige kwaliteit.
paulus811
11 jaar geleden
Duurdere kunnen betere kwaliteit hebben maar wat ook belangrijk is is waar je je muziek luistert.
Als je muziek van spotify bijvoorbeeld afhaalt dan zit je goed maar als je misschien heel slecht download van youtube dan kan de kwaliteit alsnog slecht zijn al heb je hele goeie oortjes.