Ik heb BB oortjes die het eerst gewoon prima deden en nu als ik ze in mijn BB stop doen ze het niet en op de pc wel en andere oortjes in me BB ook?

Als ik mijn oortjes in iemand anders zijn BB doe doen ze het ook gewoon, en ik kan ook gewoon andere oortjes in mijn blackberry doen die het wel doen maar als ik mijne erin doe krijg ik helemaal geen headsetlogo of niks, ze doen het dan niet. Kan iemand me aub helpen met dit probleem?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Verander de instellingen in BB naar headset "yes on PIC".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als oordopjes het niet doen aan je telefoon, maar wel aan de PC, dan ligt het aan je telefoon. Ga langs bij een telefoonwinkel, of een filiaal van de provider, en laat ernaar kijken. Als je nog garantie hebt, kun je 'm gratis op laten sturen. Hij wordt dan voor je gemaakt, of je krijgt een nieuwe terug.

Áls je je telefoon gaat opsturen: schrijf belangrijke telefoonnummers ergens op, stuur belangrijke notities naar je e-mail, en bewaar belangrijke bestanden op een geheugenkaartje of op je pc, want als je een nieuwe telefoon krijgt, ben je alles kwijt.