Hoe lang moet je een iPod Shuffle (4g) voor de eerste keer opladen?

Ik heb mijn iPod Shuffle al 6 uur aan mijn laptop maar het statuslampje is nog steeds oranje.

Toegevoegd na 8 uur:
Ik heb hem vannacht aan de adapter van m'n telefoon gehad, vanmorgen wastie opgeladen. Bedankt voor alle antwoorden!

Toegevoegd na 8 uur:
Ik heb hem vannacht aan de adapter van m'n telefoon gehad, vanmorgen wastie opgeladen. Bedankt voor alle antwoorden!

Toegevoegd na 8 uur:
Ik heb hem vannacht aan de adapter van m'n telefoon gehad, vanmorgen wastie opgeladen. Bedankt voor alle antwoorden!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij het opladen is de stroom van belang (spanning is altijd 5v). Mn lader van de ipad is de grootste en daarmee is mn ipod het snelste weer vol. Via de laptop duurt het het langst en bij sommige laptops werkt het helemaal niet. Vergelijk dus de stroom waarde in A (of het vermogen in W) op de lader die je gebruikt, hoe hoger hoe beter.

Het beste antwoord

Normaal gesproken is dit een uurtje of 3, en aangezien je hem er al 6 uur aan hebt hangen is dit raar.
Je moet wel voor enkele dingen zorgen:
-Zorg dat je laptop niet in sluimerstand kan gaan
-En je moet hem aansluiten op een USB poort met hoog vermogen, dus probeer eens een andere USB poort.

Je kunt hem ook via je adapter in het stopcontact opladen, dat is vaak een snellere manier.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Toen ik de mijne kocht zeiden ze in de winkel dat de eerste keer 24 uur en daarna gewoon pas opladen als hij helemaal leeg is. Dit moet een keer of zes zeven. Hierdoor gaat de batterij langer mee.