Welke iPod speakers kosten minder dan 50 euro en kunnen hard?

Ik ga met een paar vrienden op vakantie en ik zoek dus speakertjes, het liefst met een jack aansluiting, die minder dan 50 euro kosten en die een beetje hard kunnen. Ik snap dat de kwaliteit nooit heel hoog kan zijn maar een beetje kwaliteit zou ook fijn zijn ;)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Het ligt er aan wanneer je op vakantie gaat, zeer regelmatig komen topkwaliteit docking stations via die 1 dags aanbiedings sites, bijvoorbeeld: Gear4 HouseParty VX Speakerdock voor MP3speler, iPod en iPhone
Merk: Gear4
Type: HouseParty VX
30 Watt output via 2 ingebouwde speakers
Multi iPod compatible
Luisteren en opladen van iPod mogelijk
Dankzij 3.5 mm aux ingang compatible met andere MP3 spelers en audiobronnen
Afstandsbediening meegeleverd
Equalizer settings: Off / Jazz / Pop / Rock / Flat / Classic / Bass
Acoustic bass channel
Backlit LED buttons
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 79,99

Nu! € 39,95 (+ 5,95)

Meer Informatie
Heb jij wel zin in een mooi feestje deze zomer? Dan is deze Gear4 HouseParty VX Home Stereo Speaker de perfecte high quality portable speaker om je feest van een lekker muziekje te voorzien. Dankzij de 2 ingebouwde speakers produceert de HouseParty VX, ondanks zijn relatief kleine formaat, een indrukwekkende 30 watt waardoor je optimaal van al je muziek kunt genieten. De HouseParty VX is bovendien volledig bruikbaar als iPod Dockingstation. Zowel het afspelen van favoriete nummers op je iPod als het opladen ervan is voor deze stereo speaker geen enkel probleem.

Toegevoegd na 1 dag:
Als je het over de duivel hebt: Vandaag op Ibood, speakerset voor € 49,95 van € 249!!!
Dik 50 Watt!!! Ik zou die gelijk bestellen! ;) Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

klein rond zwart speakertje bij de mediamarkt 20€ en zit ook een accu in. super ding alleen kan helaas geen merk erop vinden. heb em ook op vakantie gebruikt en gaat hard genoeg en vervormt niet. 8uur luisterplezier per oplaadbeurt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
LOGITECH MOBIELE BLUETOOTH SPEAKER

Was gisteren nog in de aanbieding voor 50Euro

Zie bron voor diverse modellen