Hoe lang hoort de iProtech GX-001 PRO ongeveer mee te gaan?

Ik vraag mij af wat de kwaliteit is van deze oordopjes, hoelang gaat de kabel ongeveer mee?

11 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een linkje hebt waar je het over hebt. Ik zit redelijk in de oordopjes en hoofdtelefoons. Maar van iprotech heb ik nog nooit gehoord. Ik kan het ook niet vinden op internet.
Drepolli
11 jaar geleden
Het is nu op savemyday.nl sorry maar ik kan niet linken, hij staat op de voorpagina

Antwoorden (1)

Zoals ik het nu kan zien is het gewoon een gemiddeld product vergelijkbaar met de standaard dopjes die bijvoorbeeld bij de ipod enz. geleverd word. Als je redelijk normaal ermee omgaat zou dat toch een paar jaar gewoon mee moeten gaan.
Ik weet niet of hier een pouch of zakje bij word geleverd. Dat zorgt er vaak voor dat de levensduur toch verlengd word.
Verder ziet het product er goed uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Drepolli
11 jaar geleden
Ik wist niet dat er een pouch of zakje voor zulke dingen bestond(waarmee de levensduur verlengd wordt), waar kun je die kopen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meestal worden dat soort dingen bij de koptelefoon meegeleverd. Ik heb ze eigenlijk nog bij alle koptelefoons die ik heb erbij gekregen. Wel belangrijk dat je de koptelefoon ook erin doet als je ze niet gebruikt. Het zorgt er toch voor dat de kabels niet zomaar overal langs schuren of raar knikken zodat ze snel kapot gaan.