Wat is een goede, goedkope geluidsset (2.1) voor mijn computer?

Ik was aan het denken voor Logitech (omdat ze betaalbaar zijn).
http://www.logitech.com/nl-nl/speakers-audio/home-pc-speakers/devices/speaker-system-z313 of http://www.logitech.com/nl-nl/speakers-audio/home-pc-speakers/devices/5862 leek mij wel wat.
Wie kan mij verder helpen?, en biedt zo een Logic setje eigenlijk wel kwaliteit?

Toegevoegd na 29 seconden:
Ik dacht aan een bedrag to 50 a 60 Euro.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
1K

Het beste antwoord

Ik heb zelf een Logitech X-230, toentertijd (jaren geleden) gekocht voor zo'n 50 euro. Ik vind het echt een fantastisch apparaat, na jaren sta ik nog steeds versteld van de power die eruit komt. Apparaten van Logitech hebben zeker kwaliteit, en een nog betere prijs-kwaliteitverhouding. Ik kan Logitech wat dat betreft van harte aanbevelen, voornamelijk als je veel muziek met bass beluistert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

De Creative Gigaworks T20 is een zeer goede set.
Is alleen 2.0 i.p.v. 2.1.
Maar ja, dat scheelt weer ruimte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
doen deze logitech.heb hem bij dixons gekocht....super geluid en 50 euro betaald
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Creative is een goed merk, goedkoop en met goed geluid! Ben al aan mijn 2e setje toe en nog steeds er tevreden :) 1e setje ging zelfs 9 jaar mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil je kwaliteit koop dan een eindversterker tweedehands. Ik had laatst een rotel voor 100 euro. Er zitten geen bewegende onderdelen aan en in de praktijk gaan ze niet kapot ook niet na 20 of 30 jaar. Speakers zijn een lastiger verhaal die bepalen uiteindelijk de kwaliteit en te groot of te duur bestaat niet. Op koninginnedag even rondkijken en omzien naar een stel engelse boxjes lijkt me het verstandigst. B&w wharfedale mission. Op lange termijn veel goedkoper als een setje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi!
Heb zelf de Z-906 waar de glazen van de tafel afvallen.... Alle 2 door jou genoemde setjes zijn méér dan goed voor alleen pc geluid. Voor nog geen € 35 heb je van Trust ook een 2.1 setje waar ook prima (en véél) geluid uit komt wat nog kraakhelder is ook, deze gebruik ik in de slaapkamer. Bij Logitech moet je eens in de "blemished" hoek kijken. Deukje in de doos en 40% korting of iets dergelijks. Bij mij zat er helemaal geen deukje in de doos overigens maar had de set wel met 40% korting. Die andere 2 die je voorstelt zijn echt prima speakers, maar een ander merk zou ook prima voldoen. De vraag is waar je het voor gebruikt, alleen een muziekje? of wil je kwaliteit? Ik ben met beide merken tevreden en er zijn talloze merken die voldoen. Als je de buren (en die daarnaast) gek wilt krijgen moet je de Z-906 aanschaffen. Dit ligt echter ver boven het budget wat je in gedachten hebt. Wat ook van belang is, wat voor muziek luister je? Voor alleen een chatgesprek ben je voor een tientje al klaar met een "no name merk". Handig is ook misschien een markt-plaats te bezoeken voor mensen die "groter" "beter" willen hebben en zodoende hun "oude" setje van de hand doen voor een prikkie... Succes!