Wie weet waar je in twee dagen tijd een paar vinylplaten kunt laten overzetten naar digitaal? We hebben haast ivm een begrafenis.

We willen eea op cd kunnen branden, dus geen mp3.

Toegevoegd na 13 minuten:
Liefst in de buurt van Den Haag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In welke buurt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Den Haag e.o.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke liedjes? Als ik vragen mag?

Antwoorden (2)

Je kan heel goedkoop een USB platenspeler kopen, zit ook software bij die omzet naar mp3. Een goede computer winkel of bijv scheer en foppen heeft dat wel..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allereerst gecondoleerd.

Ik heb hier geen ervaring mee, maar na even zoeken heb ik dit bedrijf gevonden:
TBA Record Services and Pressing
Nieuwe Bussummerweg 15, 1272CC Huizen
http://www.tba-cd.nl/

Verder heb ik gelezen dat het zelf doen met platenspeler met USB aansluiting af te raden is omdat alleen de professionele (dure) apparatuur een behoorlijke kwaliteit levert.
Platen moeten bovendien eerst gereinigd worden.

Is het niet goedkoper en makkelijker om de gewenste muziek op cd te kopen?