Kan ik muziek van mijn Iphone afspelen op mijn surround set?

Als ik dit probeer met het witte kabeltje wat bij de iphone word geleverd in de USB ingang staat er dat er geen support voor is, is hier wel een andere manier voor? via het koptelefoon gaatje misschien?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
3.1K

Antwoorden (2)

Ja, in het koptelefoongaatje en andere eind in de surround. Kan zijn dat je phone dan in vliegtuigmodus gaat en niet opgeladen wordt. Daarvoor zou je een apple product moeten gebruiken.
Maar je muziek luisteren gaat perfect hoor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie, alleen wat voor kabeltje moet ik dan gebruiken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een jack-kabeltje.
Die heeft aan beide kanten een stekkertje die in het hoofdtelefoongaatje (raar woord) past. Kun je kopen bij mediamarkt bv.
Nee, via USB heeft de iPhone bijna alleen maar voor het koppelen aan een computer, aan de tv of oplader. Je kan het beste een 3,5 mm Jack kabel kopen, deze zijn bij elke beetje elektronica winkel wel te koop, variërend van €1,- tot €20,-, het verschil zal je echt niet echt merken. Let wel op dat je het volume op je iPhone helemaal open zet, anders staat het heel zacht, dus iPhone volume open en het 'echte' volume regel je gewoon op je surround set.