Ik wil de Iriver E30 4GB mp4 speler kopen. Is dit online bestellen wel verstandig?

Ik keek op de dixons site; €70,-
(http://www.dixons.nl/De_online_winkel/ProductDetail/xp/shop/audio/mp3/IRIVER+E30+4+GB+multimediaspeler+zwart.7114947/default.aspx)

en op deze site; €54,96 exclusief verzendkosten. verzendkosten zijn 5,99.

(http://www.chear.nl/Chear_Muziek/Chear_01_MP3mediaspeler/7114947/?utm_campaign=TradeTracker&utm_source=TT_productfeed&utm_medium=productfeed&utm_term=Chear_01_MP3mediaspeler&utm_content=Chear_Muziek)

Op de site heb je een stappenplan om hem op te sturen als hij kapot is. Moet ik hem bij Dixons halen zodat als hij kapot is ik gelijk naar de winkel kan of kan ik het beste op die site bestellen?
Graag wat advies

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Het voordeel is dat als je hem in een winkel koop, je er direct mee terug kunt als er iets mee is. Bij een internetwinkel moet je hem meestal opsturen en ben je het produkt langere tijd kwijt.
Daarnaast zijn niet alle internetwinkels altijd even betrouwbaar.
Op internet zijn de produkten vaak goedkoper, dat klopt. Ze hebben vaak geen winkelpand en winkelpersoneel te betalen.
Je zult voor jezelf moeten overwegen wat je het prettigst vind; ikzelf koop regelmatig via internet maar vind het een heel gedoe om iets terug te sturen als het kapot is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

nog een voor je, bol.com http://www.bol.com/nl/s/algemeen/zoekresultaten/Ntt/Iriver+E30+4GB+mp4/Ntk/media_all/Ntx/mode+matchallpartial/Nty/1/N/0/Ne/0/search/true/searchType/qck/index.html?_requestid=62475

voor 59 + 1.95 verzendingskosten...

succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Bol.com is zeer betrouwbaar, als ik iedereen mag geloven...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben het met vlinder eens, ga je een x bedrag uitgeven en als er wat mee is los het zelf maar op, wat een heleboel mensen niet weten is dat een heleboel produkten parallel import zijn vnml uit litouwen hier door vervalt heel vaak de garantie in nederland. ik betaal liever wat meer maar als er wat kapot gaat of ik snap iets niet kan ik naar de winkel en daar mijn verhaal halen.